Terms and Conditions affordable

Toimitusehdot

Voimassa 14.12.2021 alkaen

Verkkokauppa

Filip Holm Tmi (Y-tunnus FI3201206-5, Tattarinmäki 8A, 02780 Espoo, 0453291892 ) myy tuotteita  yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen tidbit.fi verkkokaupan kautta. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin (Cart) ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa (Checkout). Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksaminen tapahtuu Klarnan kautta. Maksaessasi tilauksen heti, vaihtoehtoina on joko verkkopankkimaksu tai korttimaksu. 

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitus

Tilauksesi toimituskulut näet Checkout-kohdassa valittuasi haluamasi tuotteet. Toimitustapana tidbit.fi.fi käyttää Postin palveuilta.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-3 arkipäivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee ainoastaan avaamattomia tuotteita. Huomioithan, että tuotteen on oltava täysin myyntikuntoinen eli avaamaton, käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessa.

Ilmoita peruutuksesta aina ensin meille sähköpostilla osoitteeseen filip@nettilimu.fi. Vahvistamme palautuksen ja kerromme miten palautus hoidetaan. Kun palautus on vastaanotettu ja hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen filip@nettilimu.fi. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.